پنل پیامک ، پنل پیامک رایگان ،سامانه پیامک رایگان

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

تورهای گردشگری و آفرهای عیدانه

تورهای گردشگری و آفرهای عیدانه

3 اسفند 1399 66 0 0

یکی از پرطرفدارترین پیشنهادات در ماه اسفند و فروردین تور های گردشگری و لحظه آخری هستند که با استقبال زیادی مواجه می‌شوند و تجربه نشان داده که با ارسال پیام‌های مختلف از سوی یک آژانس مسافرتی مردم کنجکاو می شوند و با آن آژانس تماس حاصل می‌کند تا شرایط کامل تور را بپرسند.

تبلیغات پیامکی برای تورهای مسافرتی و لحظه آخری:

روش‌های مختلفی برای تبلیغ وجود دارد از جمله اینستاگرام، سایت و... اما اینکه همه افراد بخواهند تمام پست های اینستاگرام خود را چک کنند یا به سایت های مختلف بروند برای چک کردن تورهای مسافرتی، درصد خیلی کمی دارد. اما یکی از بهترین روش های تبلیغ ارسال پیام کوتاه است چرا که تحقیقات نشان داده که ۹۸ درصد پیامک ها توسط مخاطبان دیده می‌شود و اگر پیامک ها حاوی لینک باشد تقریباً ۵۰ درصد کاربران روی لینک پیام کوتاه کلیک می‌کنند. و این نشان‌دهنده قدرت تبلیغ از طریق ارسال پیامک است.

افرادی که دارای آژانس مسافرتی هستند می‌توانند در ماههای آخر سال از فروش فوق‌العاده بهره‌مند شود به شرط آنکه از بهترین روش تبلیغ یعنی ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنند.

پیام رسون برای آژانس های مسافرتی شیراز یک فرصت استثنایی در نظر گرفته که می توانند با خرید پنل پیام کوتاه شیراز از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند و اینکه نمایندگی پیامک شیراز این تخفیف را تا آخر اسفند ماه در نظر گرفته است تا باعث رضایت کاربران خود در آژانسهای مسافرتی شود.

جهت خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.

[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 6 اسفند 1399 ] [ 0:11 ] [ smsreson ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]