پنل پیامک ، پنل پیامک رایگان ،سامانه پیامک رایگان

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

افزایش سهام اپراتورهای اماراتی

اپراتورهای تلفن همراه امارات متحده عربی هدف جدیدی برای جذب سرمایه گذاری خارجی بیشتر را دارند و قصد دارند سهم مالکیت خارجی را در شرکت‌هایشان افزایش دهند.

هیات مدیره این دو شرکت قرار است برای تصویب این تصمیم در ۲۰ ژانویه با یکدیگر ملاقات کنند. این شرکتها دلیل تصمیم مذکور را اعلام نکرده اند اما امارات متحده عربی در تلاش است که با تحرک بخشیدن به رشد اقتصادی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و قیمتهای پایین نفت، تلاش کند با جذب سرمایه گذاری خارج این کمبود ها را جبران کند. شرکتهایی نظیر ادنوک، بانک اول ابوظبی و امارات ان بی دی، سهم مالکیت خارجی را در شرکتهایشان افزایش داده اند.

امارات متحده عربی در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد به خارجیها اجازه مالکیت ۱۰۰ درصدی شرکتها در صنایع مختلف را می دهد. اتصالات که بزرگترین اپراتور تلفن امارات است، در سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار به روی مالکیت خارجی گشوده شد که به ۲۰ درصد سهم این شرکت محدود می شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ارزش سهام اپراتورهای اماراتی در پی اعلام خبر افزایش سقف مالکیت خارجی صعود کرد و مدت کوتاهی پس از گشایش بازارهای دوبی و ابوظبی، ۱۵ درصد افزایش یافت که حداکثر سقف مجاز تعیین شده از سوی بازارهای بورس است.

[ بازدید : 136 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 30 دی 1399 ] [ 23:13 ] [ smsreson ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]