پنل پیامک ، پنل پیامک رایگان ،سامانه پیامک رایگان

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

کار از راه دور در چالش با اعداد

کار از راه دور در چالش با اعداد

ما یک تیم از کارکنان راه دور (teleworking) در پنل اس ام اس شیراز هستیم و معتقدان سرسخت مزایای یک سیستم کسب و کار از راه دور. بر اساس یک مطالعه در سال 2017، 43 درصد از آمریکایی ها حداقل مدت زمان کار خود را از راه دور گزارش می دهند، که از سال 2012 به میزان 4 درصد افزایش یافته است، بنابراین ما تنها در حمایت از این نوع فرهنگ کار نیستیم.

مزایای متعددی برای یک سیستم کسب وکار از راه دور وجود دارد که کاتالیزوری برای رشد صنعت در طول زمان به شمار می آید. انعطاف پذیری خاصی را ارائه می دهد و اغلب نشان داده شده است که به کارکنان شادتر منجر می شود. و فراتر از آن، صرفه جویی در وقت و هزینه کارکنان است ، اما دقیقا چقدر؟ با استفاده از داده های میانگین و هزینه رفت و برگشت، ما قادر به برآورد میزان صرفه جویی کار تمام وقت از راه دورهستیم و میزان قابل توجه 50٪ از زمان کارکنان به صورت سالانه در شهرهای مختلف ایالات متحده را میتوان صرفه جویی کرد.

فقط با توجه به هزینه مصرف سوخت بر اساس میانگین زمان رفت و آمد، کارکنان می توانند هر ساله میزان قابل توجهی را صرفه جویی کنند، حتی کسانی که فقط 50% از کار خود را به صورت راه دور انجام می دهند. کارکنان در آتلانتا، گرجستان، بزرگترین صرفه جویی در هزینه را می بینند - رفت و آمد آنها حذف می شود، کارکنان تمام وقت از راه دور به میزان 555 دلار در سال و 278 دلار برای کسانی که تنها 50% از کار خود را از راه دور انجام می دهند. این فقط یکی از صرفه جویی های زیادی است که می تواند از کار در راه دور منجر شود. کارکنان همچنین نگران نیستند که قهوه را نادیده بگیرند و حتی مجبور نیستند هر ساله لباسهای مختلف را خریداری کنند.

حتی شگفت انگیزتر از مقدار دلار صرفه جویی شده درکار از راه دور از بین بردن رفت و آمد و صرفه جویی در وقت است. کارکنان تمام وقت از راه دور در شهر نیویورک صرفه جویی ای در حدود 343 ساعت در سال (که دو هفته است!) بدون نیاز به رفت و آمد، و کسانی که 50٪ از راه دور کار می کنند، 50٪ از زمان حدود 172 ساعت است. اینها ساعاتی است که کارکنان می توانند به جای اینکه از راه بزرگراه ها یا حمل و نقل عمومی استفاده کنند، علاقه های بیشتری را دنبال کنند. همچنین مشخص شده است که کارکنان در صورتی که مجبور به رفت و آمد نباشند، دارای ساعت کار طولانی تری می شوند.

بعد از دیدن هزینه ها و صرفه جویی در وقت و هزینه های کارحضوری و کار از راه دور، به نظر می رسد که یک کارآموز حرفه ای هستید که توانایی کار از راه دور را دنبال می کند. به عنوان مثال پاداش اضافی، در دفتر نسبت به حقوق از راه دور بسیار قابل مقایسه است، با استفاده از داده های حقوق و دستمزد از Glassdoorو FlexJobs، ما حقوق و دستمزد کار حضوری و کار از راه دور مشاغل پرکاربرد را مقایسه نمودیم. به طرز شگفتآوری، برخی از حرفه های سنتی مانند آموزش، در کار از راه دور درامد بالاتری را برای شما به ارمغان می آورد.

پنل اس ام اس شیراز

در گذشته یکی از نقاط ضعف موقعیت کار از راه دور ممکن است احساس تنهایی یا عدم همکاری با همکاران خود باشد، اما با بسیاری از برنامه ها و ابزارهایی که امروز برای کارکنان راه دور استفاده می شود، می توانید احساس کنید که در آن محیط هستید. اسکایپ و Slack لیستی از ابزارهای ارتباطی و برنامه هایی هستند که اغلب توسط کارکنان راه دور استفاده شده است آمارها نشان می دهند که 56 درصد از شرکت ها از اسکایپ و 45 درصد از آنها از اسلک استفاده می کنند.

با پیشرفت ابزار ارتباطی و برنامه ها، صنعت کار از راه دور همچنان رشد می کند. در سال 2016، کارکنان ایالات متحده به طور متوسط ​​3.13 ساعت از راه دور در هر روز کار می کردند، که افزایشی به میزان 2.64 ساعت نسبت به 10 سال پیش را نشان می دهد.

به نظر می رسد زنان از مزایای کار از راه دور بیشتر از مردان استفاده می کنند، که 23.5 درصد از زنان شاغل در سال 2016 از راه دور کار می کنند، در مقایسه با 21.5 درصد مردان.

همانطور که صنعت کار از راه دور همچنان رشد می کند، علاقه ی جستجو برای شغل هایی است که از راه دور هستند را در سایت های جستجوی شغلی مشاهده می نماییم. بیشتر آمریکایی ها آماده هستند تا رفت و آمدهای خود را از بین ببرند و از راه دور کار کنند.

به طور خلاصه این صنعت در حال پیشرفت هست و زمان آن رسیده است که امور خود را به صورت الکترونیکی در دنیای الکترونیک انجام دهیم.

پنل پیامک شیراز بهترین ها را برای شما آرزومند است

[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 1 مرداد 1397 ] [ 16:50 ] [ smsreson ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]