پنل پیامک ، پنل پیامک رایگان ،سامانه پیامک رایگان

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

جزئیات توزیع بسته حمایتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و بازنشستگان

جزئیات توزیع بسته حمایتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و بازنشستگان

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی توضیحاتی در خصوص فرآیند توزیع بسته حمایتی ارائه کرد.

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده 16 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز 4 مصوبه داشت که یکی از آنها ایجاد 10 مرکز جامع صیانت، توانمندسازی و اجتماع‌پذیری معتادان متجاهر از سوی بسیج بود. براساس این مصوبه 10 مرکز با ظرفیت نگهداری 4 هزار معتاد متجاهر ایجاد خواهد شد که 2 مرکز با ظرفیت 2 هزار نفر در تهران و 2 هزار نفر نیز در 8 استان کشور ایجاد خواهد شد.

بندپی افزود: همچنین براساس مصوبه این جلسه افرادی که می‌خواهند برای نگهداری معتادان متجاهر، مراکز نگهداری ایجاد کنند باید با دارا بودن شروط لازم، مجوز را از سازمان بهزیستی دریافت کنند و نسبت به استانداردسازی مراکز اقدام کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: مصوبه دیگر جلسه امروز نظارت سازمان بهزیستی بر عملکرد این مراکز بود که براساس قانون باید بهزیستی نظارت کافی و فعالیت و نحوه نگهداری و درمان معتادان متجاهر در مراکز داشته باشد. تمام مراکز باید شرایط و ضوابط لازم را رعایت کنند در غیر این صورت مجوز آنها به مشکل برمی‌خورد و در نهایت لغو خواهد شد.

بندپی در پاسخ به سؤالی درخصوص فرآیند توزیع بسته حمایتی دولت نیز تصریح کرد: بخش اول ارائه بسته حمایتی که مربوط به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بود، به اتمام رسیده و همچنین کارکنان دولت که کمتر از 3 میلیون تومان دریافت می کردند، بسته حمایتی دریافت کردند و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران طی هفته آینده این بسته را دریافت می‌کنند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اعتبار مورد نیاز برای بسته حمایتی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی با حقوق کمتر از 3 میلیون تومان را اختصاص داده و بسته حمایتی مستمری‌بگیران را نیز ما پرداخت می‌کنیم. اعتبار این امر داده شده و چنانچه همزمان با حقوق آنها باشد به‌طور میانگین 200 هزار تومان به حقوق مستمری‌بگیران اضافه می‌شود و اگر زودتر از حقوق، زمان پرداخت بود این بسته را جداگانه به حسابشان واریز می‌کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ‌در خصوص افزایش 5.5درصدی تعرفه‌ها در 6ماهه دوم تأکید کرد: براساس شورای عالی بیمه قرار شده تعرفه شش‌ماهه دوم بخش‌هایی مانند هتلینگ، حق‌العمل‌ها و تعرفه‌های پزشکی اورژانسی، 5.5 درصد افزایش پیدا کند که البته به مردم فشاری وارد نمی‌شود و سازمان‌های بیمه‌گر آن را تقبل کرده‌اند.

وی در خصوص پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها نیز گفت: قول داده‌ایم تا پایان آذر، مطالبات بیمارستان‌ها مربوط به سال 96 را حداقل 70 درصد تأمین کنیم.

[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 دی 1397 ] [ 18:18 ] [ smsreson ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]