پنل پیامک ، پنل پیامک رایگان ،سامانه پیامک رایگان

سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون

اعتراف رادیو لندن : سیاست انگلیس ، ‌ مداخله در امور ایران است.

اعتراف رادیو لندن : سیاست انگلیس ، ‌ مداخله در امور ایران است.

رادیو لندن بعد از اشغال ایران در سال ۱۳۲۰ بخشی از سیاست‌های دولت انگلستان در ایران را افشا کرد.

سوم شهریورماه 1320 قوای متفقین برای ارسال نیرو به شوروی وارد خاک ایران شدند. روس‌ها از سه محور شمال کشور و انگلیسی‌ها نیز از غرب و جنوب وارد کشور شدند. سفرای شوروی و انگلستان صبح روز 3 شهریورماه خطاب به دولت ایران اعلام می‌کنند چون این کشور در مقابل متفقین و درخواست‌های آنان سیاست مبهمی در پیش گرفته و در اخراج عُمال آلمان اقدامی نکرده ارتش‌های شوروی و انگلستان وارد ایران شده و مشغول پیشروی هستند.

ورود بیگانگان به خاک ایران، ترک مقاومت ارتش رضاشاه، کشتن مردم بی‌گناه و کمبود آذوقه موجب شد تا رضاشاه در تاریخ 25 شهریور 1320 از سلطنت استعفا داده و به جزیره موریس تبعید شود.

دولت انگلستان برای بار دوم از زمان جنگ جهانی اول خاک ایران را مورد تعرض قرار می‌داد. سیاست سنتی انگلیسی‌ها در ایران همواره تضعیف دولت مرکزی و سرگرم کردن مردم به زدوخوردهای داخلی بود اما بعد از اینکه حکومت کمونیستی شوروی در مرزهای شمالی ایران ایجاد شده بود و خطر کمونیسم منافع غرب‌ را به خطر انداخته بود، سیاست آنها به‌یک‌باره تغییر کرد و از حکومت رضاشاه دفاع کردند.

بااین‌حال بعد از نزدیکی رضاشاه به آلمان‌ها و سکوت در برابر درخواست متفقین برای استفاده از خاک ایران جهت کمک به شوروی، به ایران آمده رضاشاه را از سلطنت برکنار کردند و فرزندش را جای او نشاندند.

رادیوی لندن در تاریخ 1320/8/20 سیاست‌های انگلستان در ایران را اعلام می‌کند که همراه با اعترافاتی است که بازخوانی آن برای پی بردن به نحوه مداخله در امور یک کشور مهم است. در این برنامه رادیویی انگلیس‌ها به مداخله امور کشور، قرارداد 1907 و تقسیم ایران بین خودشان و روسیه، حفظ ایران برای جلوگیری از نفوذ دیگر کشورها در هند و... اشاره می‌کنند.

متن زیر در جلد اول کتاب تاریخ سیاسی معاصر ایران نوشته جلال‌الدین مدنی منتشر شده است:

شما از سیاست دولت انگلیس در ایران آگاه نیستید. این سیاست ساده و روشن است اما کسی به آن پی نمی‌برد. سیاست انگلیس در ایران مبنی بر دوستی است. دوستی دو قسم است: "دوستی بی‌غرض و دوستی با غرض". دوستی بی‌غرض به ملت ایران مخصوص دانشمندان است اما دوستی دولت انگلیس نسبت به ایران و نسبت به هیچ کشور دیگری، دوستی بی‌غرض نیست و نمی‌تواند باشد. در سیاست، بی‌غرض نمی‌توان بود.

ما مصلحت خود را چنین تشخیص داده‌ایم که ایران باید مستقل و تمامیت ارضی‌ آن محفوظ بماند و نظم و امنیت در‌ آن مستقر باشد چرا که ایران نه‌فقط دروازه هندوستان است {آن زمان هندوستان مستعمره انگلیس به‌شمار می‌رفت} بلکه دروازه تمام آسیا است

نهایت اینکه غرض ممکن است صالح یا فاسد باشد. سیاست دولت انگلیس نسبت به ایران مبنی بر غرض صالح است! به این معنی که ما مصلحت خود را چنین تشخیص داده‌ایم که ایران باید مستقل و تمامیت ارضی‌ آن محفوظ بماند و نظم و امنیت در‌ آن مستقر باشد چرا که ایران نه‌فقط دروازه هندوستان است {آن زمان هندوستان مستعمره انگلیس به‌شمار می‌رفت} بلکه دروازه تمام آسیا است و عدم استقلال و بی‌نظمی و اغتشاش در آنجا برای ما مضر بلکه خطرناک است، این است وجه دوستی ما نسبت به ایران که از روی غرض است... .

دولت انگلیس از این سیاست اصلی منحرف نمی‌شود مگر به یکی از دو علت: یکی اینکه مأیوس شود از اینکه دولت ایران بر پای خود بماند و دیگر اینکه منافع حیاتی خود را در ایران در مخاطره ببیند! در این صورت چاره‌ای ندارد از اینکه هر دست و پایی می‌تواند بزند و کسی هم حق ندارد انگلستان را ملامت کند، مثلاً قراردادی که ما در سال 1907 با دولت تزاری روس بر سر ایران بستیم و ایران را به منطقه‌های نفوذ تقسیم کردیم از این جهت بود که آن زمان پس از چندین سال تلاش مأیوس شده بودیم از اینکه دولت ایران بتواند استقلال خود را حفظ کند و می‌دیدیم که به‌سرعت زیر دست دولت تزاری می‌رود. به‌وسیله آن قرارداد خواستیم یک مقدار از تجاوزات روسیه تزاری جلوگیری کنیم.

* در زمان جنگ جهانی اول در ایران مداخله کردیم چون منافع ما در خطر بود *

همچنین در زمان جنگ بین‌الملل اول ما در کارهای ایران مداخله کردیم چرا که به‌خاطر شیطنت‌های آلمانها و عثمانی‌ها منافع خودمان را در خطر می‌دیدیم و در 1919 قراردادی با ایران بستیم. بسیاری از مردم گمان بردند ما می‌خواهیم ایران را تحت حمایت خود در آوریم چراکه با مشاهده وقایع چندین‌ساله مأیوس شده بودیم که ایرانی‌ها بتوانند امور خود را اداره کنند.

پس از آنکه دیدیم ملت ایران نسبت به‌ آن قرارداد بدبین است و آن را مبتنی بر فرض، غرضِ فاسد می‌داند قرارداد را ملغی کردیم و در عوض دولت ایران را تقویت و مساعدت کردیم که نظم و اقتدار را در کشور خود برقرار نماید، تقویت و مساعدت ما از رضاشاه رازش این بود. باید انصاف داد که او در چند سال اول به اصلاح امور کشور پرداخت اما به‌مرور زمان هرچه قدرتش بیشتر شد از راه صحیح بیشتر منحرف شد و به کارهای بی‌قاعده دست زد و ما هم ناراضی بودیم اما چه می‌شد کرد؟!

دشمنان القاء می‌کردند که ما رضاشاه را اداره می‌کنیم و هرچه می‌کند به‌‌دستور ما است ولی چنین نبود! تا وقتی که دیدیم شیطنت آلمانها و غفلت شاه، منافع ما را دارد به خطر می‌اندازد، این بود که این اقدام اخیر (اشغال ایران در 3 شهریور 20) را کردیم و اطمینان می‌دهیم که به‌محض اینکه مخاطره فعلی رفع شد خاک شما را تخلیه می‌کنیم و شما را در امور کشور خودتان آزاد و مختار می‌گذاریم و دولت شوروی هم که با ما متحد است همین نیت را دارد!

[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 8 آذر 1397 ] [ 14:52 ] [ smsreson ]

[ ]

بازاریابی نوین با پنل اس ام اس

بازاریابی نوین با پنل اس ام اس

متن از پنل اس ام اس شیراز

آیا شما از تعداد مشتریانی که از گوشی های خود برای مقایسه قیمت در فروشگاه استفاده می کنند نا امید

هستید؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه با وجود نمایشگاه ها ، آنها را به سمت خود جذب کنید؟ ما به شما

کمک میکنیم تا به شما بفهمانیم که چرا مردم این کار را انجام می دهند و چه کاری می توانید بازاریابی نوین را

با پنل اس ام اس انجام دهید.

اما چه کاری می توان انجام داد که با اثرات نمایشگاه ها بر روی در کسب و کار شما مقابله کرد ؟

کلید در حال توسعه بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی شخصی است که بر مصرف کننده تاثیر گذار و

به مشتری، انگیزه بدهد.

شما نیاز دارید تا بازی خود را ادامه دهید . هر چیزی که شما می توانید انجام دهید برای جلب توجه مردم

ومشتری به دور از دید رقبا ،کمک خواهد کرد تا مشتریان بیشتری به سمت شما بیایند.

امروز میخواهیم بهترین پیشنهاد را برای ارتقاء کسب و کار و شغلتان ، به شما دوستان بدهیم. از فن آوری

دیجیتال و تکنولوژی به نفع خودتان استفاده کنید. به شبکه بزرگ پنل اس ام اس شیراز بپیوندید و با راه

اندازی یک برنامه که در فروشگاه ها قابل استفاده است ، مشتریان می توانند به راحتی همه آمار و اطلاعات

درباره شما و محصولات (از جمله بررسی ها) را دریافت کنند. میتوانید با پیشنهاد یا دادن یک هدیه کوچک از

آنهادرخواست کنید که به لیست مخاطبین شما ملحق شوند تا بتوانید به آنها را پیشنهاداتی ارائه دهید که

ممکن است خواسته شان باشد ویا نظرشان را جلب کند . به یاد داشته باشید که 60 درصد از مصرف کنندگان

و مخاطبین ، تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی را مطابق با منافع و خواسته خود میخواهند ، بنابراین

اطلاعاتی را که از آنها به دست می آورید در پایگاه داده مخاطب ذخیره کنید.

*اپراتورتبلیغات صوتی * *پیامک صوتی* * تبلیغات صوتی*

ارائه wifiرایگان

این یک استراتژی برنده است،هنگامی که مشتریان و مخاطبین در فروشگاه شما راه می روند،میتوانید

آنها را با اعلام حضوری ویا بروشور wifiرایگان مطلع سازید. آمار اخیر از نشان می دهد که در فروشگاه هاییwi-fi

رایگان دارند تا سقف 44٪ بر خرید مردم تاثیر می گذارد.

بهبود خدمات مشتری

بنابراین شما با ارائهwi-fi رایگان و یک برنامه مفید به راحتی مخاطبین ومشتریان را به سمت خود جذب

کردید. اینک آنها کمتر تمایل دارند که به جای دیگری بروند. این تنها تفاوت اصلی بین پشتیبانی شما و وب

سایت های ارزان اما غیر شخصی است . ارائه خدمات بهتر، اصلا سریع نیست ، اما اگر می خواهید بدانید که

چگونه این کار را به نحو احسنت انجام دهید با مشاورین و متخصصان ما که 24ساعت شبانه روز پاسخگوی

شما هستند تماس بگیرید. 07137325725 و 09164900129

*پنل پیامک * *نمایندگی پنل پیامک * پنل پیامک شیراز*

محصولات منحصر به فرد را ارائه دهید.

بهترین راه برای قیمت گذاری مورد نظرتان اینست ، اطمینان حاصل کنید که هیچ محصولی را نمی توان با

محصول شما مقایسه کرد. بطور چشم گیری از تولید کنندگان خواسته می شود خطوط تولید و کالایی را که

ارائه می دهند از لحاظ کیفیت و مرغوبیت حرف اول را بزند و فقط در فروشگاه ها میتوان پیدا کرد.

شما با تخفیفات آخر فصل و دادن کارت خرید و مشخص کردن جایزه بزرگ برای سقف خرید مشخص به

سهولت مردم ومشتریان را به سمت خود میکشانید. واین یعنی پیشرفت و موفقیت

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

برچسب ها: پنل اس ام اس , پنل پیامک , پنل پیامک شیراز ,

[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 7 آذر 1397 ] [ 15:36 ] [ smsreson ]

[ ]

بازاریابی دیجیتال 2

بازاریابی دیجیتال 2

متن از پنل اس ام اس شیراز

در جامعه کنونی که درآن زندگی میکنیم تکنولوژی و فن آوری دیجیتال در روند تبلیغات و بازاریابی دیجیتال

با استفاده از ابزارهای قدرتمندی مانند پنل اس ام اس ، پنل پیامک و اپراتور تبلیغات صوتی برای ارتباط و

تعامل با مشتری و توسعه کسب وکار و نام تجاری ، در مسابقه دیگرگزینه ها وروشهای تبلیغات وبازاریابی

پیشتاز بوده ومیشود با اطمینان گفت در رتبه اول قرار دارد. اگر شما قصد پیشرفت و ترقی را دارید و میخواهید

که صدایتان را همه بشنوند ، به یک استراتژی کلی و یک شرکت قدرتمنده ارائه دهنده تبلیغات پیامکی ،

پیامک صوتی و بازاریابی اس ام اسی نیازمند هستید. زمان آن است که از فن آوری نوین دیجیتال بهرمند شوید

و تبلیغات و بازاریابی خود را با کیفیت و قوی تر کنید.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه دیجیتال پیامکی کشور با بیش از یک دهه سابقه در

امر ارسال انبوه پیامک با کیفیت و ارزان آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

اگر در مورد استفاده از خدمات فکر می کنید، چند مورد را در نظر بگیرید:

*سهولت در استفاده

ارائه دهندگان سرویس پیامرسان و نمایندگی های پنل پیامک از پلت فرم های بازاریابی پیامکی

شرکت اهورا اطلس فارس استفاده میکنند چرا که این پلتفرم برای استفاده بازاریابان تلفن همراه و صاحبان

کسب و کارهای نوظهور طراحی شده است تا بتوانند به راحتی و با سرعت بالا پیامک تبلیغاتی ، پیامک صوتی

و پیام کوتاه های خود را آپلود و ارسال کنند.

*ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته

آیا ارائه دهنده فعلی شما راه هایی برای همپوشانی با سیستم های جدید را ارائه می دهد؟ اس ام اس API به

منظور ادغام هر سیستم استاندارد و سفارشی با پلت فرم بازاریابی ایمیل و معماری وب سایت با قابلیت های

پیشرفته بازاریابی پیامکی طراحی شده است، بنابراین پلتفرم ما راه حل های مشارکت با مشتری را به طور

باور نکردنی و ساده تر ارائه میدهد.

*قیمت گذاری

يکي ديگر از ويژگي هاي پنل پيامک پيام رسون هدف گذاري و تعرفه ي رقابتي پيامک به صورت ويژه است به

طوري که تعرفه ارسال پيام کوتاه را تنها جهت حذف چندگانگي و رقيبان بي کيفيت روي 88 ريال ثابت تنظيم

کرده است. به جرات مي توان گفت که سامانه پیام کوتاه و نمایندگی پیامک پیام رسون شیراز ارزان ترين

پنل هاي پيام کوتاه و ارزان ترين تعرفه ي ارسال پيام کوتاه در ايران است.

*خدمات مشتری

همواره در سیستم های ارسال پیامک و همچنین خدمات اینترنتی پشتیبانی از مهمترین مسائل بوده است ،

پنل پیامک شیراز با تعبیه بخش ارسال درخواست پشتیبانی در سامانه پیامک کیفیت این بخش را به حداکثر

رسانده است، پس از ثبت درخواست پشتیبانی توسط شما در هر ساعت از شبانه روز یک پیامک به کارشناسان

مربوطه آن بخش ارسال می شود، کارشناس مربوطه در حداقل زمان ممکن به درخواست شما پاسخ می دهد تا

زمان پاسخ دهی به درخواست، نیازی به حضور درپشت کامپیوتر خود نیست و به محض این که درخواست شما

پاسخ داده شود یک پیامک به موبایل شما ارسال خواهد شد، در ساعات اداری نیز پشتیبانی به صورت تلفنی نیز

مهیا می باشد ، از دفترچه راهنمای 60 صفحه ای سامانه نیز می توانید استفاده کنید .

اگر پیشرفت و ارتقاء کسب وکار و رشد مارک تجاری خود را میخواهید.........!!!!!!

همین حالا با ما تماس بگیرید. 07137325725 09164900129

برچسب ها: پنل اس ام اس , پنل پیامک , پیامک صوتی ,

[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 5 آذر 1397 ] [ 18:17 ] [ smsreson ]

[ ]

بازاریابی دیجیتال 1

بازاریابی دیجیتال 1

متن از پنل اس ام اس شیراز

بازاریابی تلفن همراه و پیشرفت تکنولوژی و فن آوری دیجیتال

در دهه اول قرن 21 ، بازاریابی اینترنتی روز به روز افزایش یافت تا جاییکه از صفر به صد رسید .اینترنت در

سال 2000 تازه شکل گرفته بود و گوگل در دوران کودکی خود بود ، نه یوتیوب و نه فیس بوک ونه هیچ

یک از شبکه های اجتماعی وجود نداشت، کاربران اینترنت در سراسر جهان تنها 361 میلیون نفر بود و رفته

رفته با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری و پیدایش لب تاب ها و گوشی های هوشمند و تنوع در ارائه مطالب و

مضامین وب سایتها ، این تعداد تا 2 میلیارد نفر افزایش یافت که در حال حاضر نزدیک به سه برابر شده

است.

در آن زمان, مردم بازاریابی و تبلیغات در سایتها را دیده بودند ولی در خواب هم نمی توانستند پیش بینی

کنند که چقدر فراگیر و جهانی خواهد شد، اما تعداد کمی این پیش بینی را کرده بودند که بازاریابی تلفن

همراه افزایش چشمگیر و فزاینده ای خواهد داشت. دراواخر قرن قبل تلفن همراه برای عرض اندام درمقابل

غول های تبلیغات و رسانه ها چیزی برای گفتن نداشت.

بعد از سال 2002 ، و با ظهور گوشی های هوشمند و به منظور تغییر شیوه ی تبلیغات ، به فکر تبلیغات و

بازاریابی با تلفن همراه افتادند واین سوال در ذهن ها ایجاد شد....تلفن همراه!!!!بازاریابی!!!!تبلیغات!!!! شرکت

آیفون در سال 2007 راه اندازی شد و اولین تلفن همراه خود را به بازار فرستاد و این مرحله ای برای یک

انقلاب در بازاریابی با تلفن همراه شد.

*اپراتور تبلیغات صوتی * * تبلیغات صوتی * * پیامک صوتی *

برای ارتقاء سطح استفاده از تلفن همراه برنامه ها و ابزار و امکانات مختلفی ساخته و ایجاد شد مانند ، PDA

، GPS ، WI-FIو رابط چند لمسی و....

با ادغام این فن آوری ها ، یک رابطه بسیار پیچیده را برای توسعه کسب و کار مصرف کنندگان ایجاد

می کند. ممکن است فاصله ای طولانی داشته باشد، اما دور از انتظار نیست. اکنون به مرحله ای رسیده ایم

که دسترسی به مشتریان و مخاطبین در هر لحظه امکان پذیر است. بازاریابی دیجیتال و تبلیغات آنلاین

،تبلیغات پیامکی ، بازاریابی اس ام اسی بهترین انتخاب برای پیشرفت و رشد کسب وکار و ارتقاء برند

شماست.

طبق آمار بررسی های انجام گرفته شده 95٪ از پیامک های متنی ارسالی 3دقیقه بعد از دریافت خوانده

میشود ،این آمار شگفت انگیز است. کمپین های انتخاباتی نیز از این استراتژی و راهکار را برای بهتر

شناخته شدن و جذب مردم وآرا آنها استفاده میکنند.

استفاده از نرم افزار بازاریابی پیامکی و اپلیکیشن ارسال انبوه پیامک با سرعت و هیجان در حال افزایش

است. شرکت های فن آوری دیجیتال به طور مداوم به دنبال جدیدترین راه هایی برای اصلاح دسترسی به

اطلاعات و ارتباطات تلفن همراه هستند.. در هر صورت تکنولوژی وفن آوری دیجیتال به شما این اجازه را

می دهد تا با راه اندازی سامانه پیامک پیام رسون ، سرویس پیام کوتاه ، پیامرسان صوتی ، نمایندگی پیامک

وپنل پیامک و پنل فیس بوک به وسیله ی تلفن همراه خود ، با ارسال انبوه پیامک صوتی تبلیغاتی ،

پیام کوتاه و تبلیغات صوتی ، مرز مشخص شده بازاریابی و تبلیغات را پشت سر بگذارید و فراتر از باورها

باشید.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه ، به عنوان ارائه دهنده ی جدیدترین استراتژی و متد بازاریابی دیجیتال ،

تبلیغات اس ام اسی و بازاریابی صوتی ، برای تمامی ایرانیان شریف و همیشه سربلند بهترین وباکیفیت ترین

خدمات و پشتیبانی را با تخفیفات ویژه پیشنهاد میدهد.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

باما تماس بگیرید.

07137325725 09164900129

برچسب ها: پنل پیامک , پنل اس ام اس , پنل پیامک شیراز , پنل اس ام اس شیراز ,

[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 4 آذر 1397 ] [ 13:51 ] [ smsreson ]

[ ]

تاکتیک های بازاریابی

تاکتیک های بازاریابی

متن از پنل اس ام اس شیراز

یکی از موثرترین کانال های بازاریابی ، پیامک تبلیغاتی ، بازاریابی اس ام اسی و استفاده از پنل پیامک ،

پنل اس ام اس و اپراتور تبلیغات صوتی است.

با افزایش روزافزون کسب وکارهای مختلف و تقاضای تبلیغات وبازاریابی ، ما( پنل پیامک شیراز ) با استفاده

از قدرت بازاریابی پیامکی و برخی از رسانه های اجتماعی (پنل تبلیغات فیس بوک )آنهارا به خدمت گرفته

ایم تا شمارا در این امر یاری کنیم. هوشمندانه ترین ترفند های بازاریابی پیامکی ، کانالها ومزیت های

متقابل با شما را مرتبط است وب سایتها دارای دسترسی نامحدود است و فرصت برقراری ارتباط با مشتریان

را بصورت هدفمند فراهم می کند. در حالی که لیست مخاطبین در تلفن همراه می تواند به شما در بهبود

استراتژی تبلیغات آنلاین کمک کند،همچنین رسانه های اجتماعی می توانند افراد بیشتری رابرای افزودن به

لیست مخاطبین در اختیارتان قرار دهد.

جهت ارتقا و به دست آوردن فهرست مشتری و افزایش لیست مخاطب داشتن پشتیبانی قدرتمند و باتجربه

و کاردان بسیار مهم است. شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه و پنل پیامک شیراز با تجربه وسابقه ی خود،

انواع مختلف تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی آنلاین و تبلیغات صوتی را جهت رشد کسب وکار و

افزایش درآمد را با شما عزیزان به اشتراک میگذارد.

1*همیشه بیاد داشته باشید

بهترین راه ، برای معرفی یک برند اعلام نام خود وارائه ی چگونگی خدمات رسانی است ، تا اینکه هرکسی

ناشناخته لینک و تگ های مربوط به شمارا کلیک کند ودرباره نوع فعالیت شما مطلب بخواند.

2*صفحات خودرا جزاب و زیبا به نمایش دربیاورید.

طراحی صفحات خودرا متنوع ،جزاب و بدون جای بحث ،تردید به نمایش بگذارید، مطالب را مختصر و گیرا

و گرافیک را ساده نگه دارید. اگر وبسایت شما آسان به چشم بیاید افراد بیشتری برای مرور وب مراجعه

خواهند کرد.

3*ارائه پیشنهادات خاص و تاثیر برانگیز

ارائه پیشنهاداتی مانند بن تخفیف جهت بیشترین اشتراک گذاری، شرکت در مسابقه پیامکی و اهداء جایزه و

تعیین یک جایزه دهان پر کن جهت سقف خرید و ....مخاطب را خود بخود مشتاق و جذب میکند.

4*کلمات کلیدی

خودتان را در برابر مردم به شیوه ها و برچسب های مختلف به نمایش در بیاورید ، میتوانید وب سایت های

آموزشی مربوط به محصول خود را ایجاد کنید هر چیزی که میشود اطلاعات مربوط به نوع کسب وکارتان را

با آن در معرض دید گذاشت.

5*استفاده از پیامک صوتی و تبلیغات صوتی

شما میتوانید به راحتی با نمایندگی پنل پیامک و پنل پیامک صوتی صدایتان را به گوش همه برسانید.

6*استفاده از رسانه های اجتماعی

با توزیع فرم های وب در مورد کسب و کارتان اطلاع رسانی کنید.. اطمینان داشته باشید که آنها می توانند

به افزایش لیست مخاطب و شناخته شدن شما به طور مستقیم تاثیر گذار باشند.

7*چیزهای بی اهمیت همیشه محبوب هستند.

از پشتیبان و ارائه دهنده خدمات پیامکیتان( پنل اس ام اس و پنل پیامک ) تقاضای ایجاد یک طرح

وموضوع جذاب کنید که درعین حال یک آگهی تبلیغاتی است ومیتوانید با اشتراک گذاشتن آن برای

برقراری ارتباطی با مخاطب استفاده کنید که آن با انتخاب شما به مشتری شما تبدیل می شود.

8*ترجیحات مشتری

اجازه دهید آنها از طریق بررسی ها و رسانه های اجتماعی و سامانه ارتباط تعاملی جهت خواسته ها ، پیشنهادات ، انتقادات وترجیحاتشان با شما صحبت کنند.شک نداشته باشیدکه اگردرفهرست مخاطب شما نیست ممکن است به شما اجازه اضافه کردن آنها را به فهرست مخاطبین را بدهد.

07137325725

[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 20:42 ] [ smsreson ]

[ ]

"مهدی هاشمی" پروژه فوق سری ساواک بود.

"مهدی هاشمی" پروژه فوق سری ساواک بود.

نشست «بیت‌ آیت‌الله منتظری و دهه ۶۰» شب گذشته با حضور سلیمی‌نمین، مرتضی باقری، مصطفی ایزدی و مجتبی لطفی برگزار شد.

نشست «بیت آیت‌الله منتظری و دهه60» شب گذشته(30 آبان) در دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به همت انجمن اندیشه و قلم با حضور عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، مرتضی باقری از موسسین واحد نهضت‌های آزادی‌بخش، مصطفی ایزدی فعال سیاسی و مجتبی لطفی عضو دفتر مرحوم منتظری برگزار شد.


امام خمینی پیش از انقلاب "مهدی هاشمی" را قاتل می‌دانست.

در این نشست، عباس سلیمی‌نمین پژوهشگر تاریخ انقلاب در مناظره با مجتبی لطفی عضو دفتر آیت‌الله منتظری، با اشاره به قتل‌هایی که توسط باند مهدی هاشمی معدوم از جمله قتل مرحوم حشمت و فرزندانش و بحرینیان، اظهار داشت: امام قبل از انقلاب هم نسیت به مهدی هاشمی حساس بودند و وی را به‌عنوان یک قاتل می‌شناختند و به طلاب و انقلابیون هرگز اجازه ندادند که از مهدی هاشمی دفاع شود و این مطلب برای مرحوم منتظری هم روشن شده است.

وی افزود: قبل انقلاب هم که ما در اتحادیه انجمن‌های اسلامی اروپا بودیم، امام گفته بودند حق ندارید از مهدی هاشمی دفاع کنید.

منتظری حقوق مردم را در ماجرای قتل‌های باند مهدی هاشمی نادیده می‌گیرد.

سلیمی‌نمین در پاسخ به اظهارات مصطفی ایزدی که پیش از آغاز مناظره گفته بود آیت‌الله منتظری به حقوق مردم حساس بودند، اظهار داشت: آیت‌الله منتظری بعد انقلاب مسئولیت‌های فراوانی در قوه قضائیه داشت و تائید صلاحیت قضات برعهده وی بود و اما قتل‌هایی که توسط باند مهدی هاشمی صورت گرفته نادیده می‌گیرد و لااقل در یک مورد می‌گوید اطلاع داشته و با مهدی هاشمی بر سر کشته شدن مرحوم شمس‌آبادی بحث داشتند. آیا حقوق مردم ایجاب نمی‌کرد که به مهدی هاشمی بگوید خودت را معرفی کن؟

این پژوهشگر تاریخ انقلاب ادامه داد: آیا دفاع از حقوق مردم ایجاب نمی‌کرد که وقتی کسی قتل مرتکب شده در دادگاه این مسئله مطرح شود؟ متاسفانه آقای منتظری در جواب دستگیری مهدی هاشمی می‌گوید مگر مملکت هرج و مرج است و قتل نیاز به شاکی خصوصی دارد! آیا اگر مقتولی کسی را نداشت که به عنوان شاکی خصوصی شکایت کند قاتل نباید محاکمه شود؟ این استدلال منتظری برای مقابله با نظر امام محل تاسف است.

لطفی: منتظری قسم می‌خورد دخترم عکس امام را مقابل من پاره نکرده است.

در ادامه این مناظره مجتبی لطفی گفت: قتل بحرینیان توسط باند مهدی هاشمی نبود و آیت‌الله قدوسی مسببان آن را محاکمه می‌کند. درباره اینکه امام پیش از انقلاب مهدی هاشمی را قاتل می‌دانست باید بگویم که منبع این خبر تنها آقای حمید روحانی(زیارتی) است که از انصاری نجف‌آبادی شنیده است و انصاری در گفتگو با من این را تکذیب کرد. در نامه‌ای که سید حمید روحانی به‌همراه آقایان امام جمارانی و کروبی خطاب به منتظری در سال 67 نوشتند آمده است که "دختر منتظری عکس امام را مقابل چشم منتظری پاره کرده و وی خندیده است" اما آیت‌الله منتظری در حضور من می‌گفت والله این تهمت دروغ است.

سلیمی‌نمین در ادامه این بحث گفت: نظر امام درباره عدم حمایت از مهدی هاشمی به ما در اتحادیه انجمن‌های اسلامی اروپا رسیده بود و نمی‌توان اسناد تاریخی را زیر سوال برد، حتی آقای صادق طباطبایی هم به این مسئله اشاره می‌کند. امام در نامه‌ای به تاریخ 12 مهر 65 به منتظری می‌نویسد که انتساب مهدی هاشمی به شما خطر بزرگی است و شما دامن خود را از ارتباط با سید مهدی پاک کنید، اما آقای منتظری در واکنش به امام، مهدی هاشمی را مخلص انقلاب و نظام می‌داند و می‌گوید در عقل و تدبیر و تعبد و تقوا از فرمانده سپاه و وزیر اطلاعات بالاتر است.

وی افزود: در یکی دیگر از نامه‌هایش منتظری قبول می‌کند که مهدی هاشمی مشکل دارد اما با فرافکنی می‌گوید به مشکل گرانی و جنگ برسید بعد به مهدی هاشمی!

سلیمی‌نمین: مهدی هاشمی پروژه فوق‌سری ساواک بود

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه مهدی هاشمی پروژه فوق سری ساواک بود تا اینگونه مطرح کنند که طرفدار امام نماینده آیت‌الله خویی را کشته است و یک اختلاف بین افراد مذهبی ایجاد کنند و نهضت زمین‌گیر شود، اظهار داشت: مهدی هاشمی پیش از انقلاب در صبحگاه‌ها پادگان حضور می‌یافت و برای سلامتی شاه دعا می‌کرد اما با همه اینها آقای منتظری می‌گوید که من بعید می‌دانم مهدی هاشمی ساواکی باشد.

سلیمی‌نمین با اشاره به اعتصاب منتظری بعد دستگیری مهدی هاشمی و قطع ملاقات‌ها خاطرنشان کرد: برای شکستن این اعتصاب دیداری بین احمدآقا، آیت‌الله خامنه‌ای، مرحوم هاشمی، مرحوم موسوی اردبیلی و منتظری برگزار می‌شود. در این جلسه آقایان هاشمی و خامنه‌ای به گریه می‌افتند و هرچه امام می‌گوید سرنوشت خود را به مهدی هاشمی پیوند نزنید منتظری گوش نمی‌دهد. بعدها منتظری ادعا می‌کند من با امام ارتباطی نداشتم تا به وی توضیح دهم، اما خود شاگردان منتظری در کتاب "واقعیت‌ها و قضاوت‌ها" به این دیدار اشاره می‌کنند و مرحوم هاشمی هم در خاطراتشان این دیدار را ذکر می‌کند.

وی افزود: بعد کشف جنازه افرادی که توسط مهدی هاشمی کشته شدند، منتظری طی اطلاعیه‌ای می‌گوید به جرم‌ها و اتهامات وی رسیدگی کنید. منتظری می‌دانست که امام راحل با کسی شوخی ندارد و ممکن است کار مهدی هاشمی به اعدام کشیده شود. بعد اعدام مهدی هاشمی بازهم تهدید می‌کند و می‌گوید اتهامات وی دروغ و ساخته و پرداخته وزارت اطلاعات است. امام مهر سال 65 مستقیما به آقای منتظری نامه می‌نویسد و در مورد رسیدگی به پرونده جنایات منتسب به سیدمهدی تذکر می‌دهد اما منتظری در خاطراتش قتل توسط سیدمهدی را قبول ندارد و زیربار محاکمه نمی‌رود، او را از همه مسئولان امنیتی و نظامی بالاتر می‌داند و گناهش را "بز اخفش نبودن" می‌داند و امام را تهدید به کناره گیری می‌‌کند.

در ادامه عضو دفتر آیت‌الله منتظری، با اشاره به اینکه منتظری قبل انقلاب مخالف مجاهدین خلق بود و به احمد فرزندش سفارش می‌کند که جذب منافقین نشود، گفت: با این‌حال وی درباره روش جمهوری اسلامی با منافقین بحث داشت و می‌گفت با این کارها منافقین در دنیا مظلوم نمایی می‌کنند. من خودم با مهدی هاشمی مخالفم و براساس اصول دین به مهدی هاشمی اعتراض دارم کما اینکه اکنون هم با رفتارهای تندروانه مخالفم.

[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 1 آذر 1397 ] [ 19:02 ] [ smsreson ]

[ ]

نکاتی برای ارتقأ لیست پیامکتان

نکاتی برای ارتقأ لیست پیامکتان

متن از پنل اس ام اس شیراز

با بررسی ها و برآوردهای انجام شده در حدود 5/4 میلیارد کاربر تلفن همراه و بیش از85 میلیون شبکه اجتماعی تلفن همراه تا سال 2018 پیش بینی شده است ، پس لازم است که بدانید برای توسعه کسب وکار و برند شما ، با داشتن استراتژی و دانستن تاکتیک های بازاریابی ونوع آن بسیار مهم هستند. ما ( نمایندگی پنل پیامک شیراز ) با بیش از 10 سال تجربه و سابقه تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی بهترین و موثرترین تاکتیک های پیشرفته بازاریابی پیامکی و نحوه استفاده از آنها را به شما نشان میدهیم.

جستجوهای تلفن همراه

طبق مطالعات انجام شده توسط گوگل، متوجه شدکه 65 درصد ازشرکت کنندگان یا برای تحقیق ، یا جستجوی اطلاعات و یا برای خرید آنلاین از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کرده اند. یکی از مهمترین کانال های بازاریابی و تمرکز به روی آن ، مرورگر تلفن همراه است و شما باید از تکنیک ها وروشهای مناسب برای بهینه سازی تلفن همراه آگاه باشید.پنل پیامک شیراز شما رادر امر یاری میکند ، علاوه بر بهینه سازی مرورگر تلفن همراه، باید دانست که چگونه یک وب سایت تلفن همراه قابل تبدیل را ایجاد کنید. ارائه دهنده های وب سایت های تلفن همراه وکانال های بازاریابی باید ، سهولت در استفاده ، وضوح در طراحی ودسترسی ساده به کانال ها را برای انجام اقدامات کاربران فراهم کنند.

اپراتور تبلیغات صوتی بهترین راه برای ایجاد یک وبسایت پاسخگو برای دستگاه های تلفن همراه است که ارائه محتوا و اطلاعات و تشخیص آن را برای استفاده ی بازدید کننده آسان میسازد. در مطالعه انجام شده عمدتا فعالیت های کاربران گوشی های هوشمند درحوزه سرگرمی و ارتباطات است بدین معنا که ارائه محتوای ارزشمند، سرگرم کننده، جالب و قابل تعامل، در هنگام ایجادکانال های بازاریابی و استراتژی های دردست اقدام برای تجاری سازی بسیار مهم است. محتوای وب سایت های تلفن همراه باید مشخصه های در قالب تلفن همراه باشد یعنی بدون مقالات یا مطالعات طولانی،باید دارای سرگرمی ها و اطلاعات و محتوایی مختصر باشد که مخاطب اذیت نشود.

برنامه های موبایل

با تجربه و سابقه ی طولانی که ما در این زمینه داریم و بررسی های انجام شده توسط کارشناسان و متخصصین ما در حال حاضر کاربران ومخاطبین 10٪ زمان بیشتری را با برنامه ها ، وب سایت ها وکانالهای تلفن همراه صرف میکنند. پتانسیل زیادی برای ایجاد تعامل با مصرف کنندگان از طریق برنامه های نوآورانه، سرگرم کننده و اجتماعی وجود دارد. شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه و برنامه های در حال توسعه ای که از تجارب گذشته با مصرف کننده گان کسب کرده است ، عناصر کلیدی را در نظر دارد که محتوا وپوشش برنامه ها ، سرگرم کننده و ساده باشند ، همچنین به منظور ارتقاء محصولات ، با استفاده از رسانه های غنی مانندپیامک تبلیغاتی ، پیامک صوتی و تبلیغات صوتی دروازه های پیشرفت وترقی را برای شما باز خواهد کرد.

بازاریابی اس ام اسی

با رشد تلفن همراه استفاده از آن و آمار 98% پاسخگویی مخاطب به پیامک های ارسالی شکی در موفقیت تاکتیک های بازاریابی و استراتژی ما برای جذب مخاطب انبوه و ارتقاء کسب وکار و تجاری سازی برند شما نیست و ما تمام استراتژیها وتکنیکهای بازاریابی و تبلیغات را آزمایش کرده ایم ، با اطمینان خدمتتان عرض میکنیم که در اقتصاد در حال توسعه تلفن همراه ، تبلیغات و بازاریابی پیشنهادی ما ضروری و پل ترقی شما خواهد بود.

برچسب ها: پنل اس ام اس , پنل پیامک , پنل پیامک شیراز ,

[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 30 آبان 1397 ] [ 15:32 ] [ smsreson ]

[ ]

هدف گیری صحیح با پنل اس ام اس

هدف گیری صحیح با پنل اس ام اس

متن از پنل اس ام اس شیراز

تبلیغات وآنچه نام گذاشته شد ، تاریخچه محدودیت صدا(تبلیغات) به نیم قرن پیش می رسد، در اواسط دهه 60زمانی که طرفداران پخش عمومی در دوران طلایی تلویزیون شبکه تخصصی گسترده ای از متخصصین و صاحبان کسب وکار ومشاغل با هدف بهبودکیفیت خدمت به نیاز مخاطبان و ارتقا فروش کسب وکارها وپیداکردن وجذب مشتری ( بازاریابی ) به وجود آمد.

استراتژی بازاریابی گسترده را حتی بزرگترین شرکت ها بزرگ با مفهوم مخاطب انبوه استفاده کردند. با استفاده از گزینه های انتخاب پیام کوتاه ، تلویزیون های کابلی و تبلیغاتی آنلاین هدف قرار می گیرد. اما چطور به اینجا رسیدیم؟

در روزهای نخستین تلویزیون آمریکا، توجه به سهم جذب مصرف کنندگان به سه دسته اصلی، NBC، CBS و ABC در انحصار بود. هرکدام از آنها خواستار دسترسی بیشتر به مخاطبان بودند، اجتناب از برنامه ریزی و چسبیدن به فرمول بحث برانگیز بزرگترین = بهترین. با رقابت بسیار کمی، هر شبکه می توانست به نوبه خود 90٪ سهم مخاطب داشته باشد. ورود تلویزیون کابلی پایان دوران بازاریابی انبوه و(پخش محدود) بود که برنامه نویسان و تولیدکنندگان آن را به عنوان بهترین امید در نظر گرفتند، استراتژی جدیدی بود.

پنل اس ام اس شیراز نمایندگی پنل پیامک شیراز پنل پیامک شیراز

سناریو ارتباطات تلفن همراه

این ذائقه وسلیقه متفاوت وتنوع طلبی مصرف کننده بود که اینترنت متولد شد. یک بازار تقسیم شده توسط یک مجموعه بی نظیر از راه اندازی و بکارگیری فناوری، هر کدام در ارائه خدمات کمی متفاوت است. در طول تاریخ صدای محدود(تبلیغات نام گرفت)، هرگز خانه ای طبیعی تر بهتر ومناسب تراز اینترنت نداشته است.

یک نسل از کارشناسان بازاریابی با نیاز به رسیدن به مخاطبان انبوه بیرون مشغول بکار شدند آنها می توانند اطلاعات و گزینه های مختلف را به مخاطبان انتخابی انتقال دهند و محتوای آنرا مجذوب کننده تر کند. این تغییر نگرش تاثیر مثبتی بر بازاریابی اس ام اسی داشته است. با توجه به آمار88 درصد از ایمیل ها باز نشده است، در مقابل متن پیامکی و پیامک تبلیغاتی فقط2درصد باز نشده دارد. کاربران و مخاطبین با اس ام اس به راحتی ارتباط برقرار میکنند، به طور متوسط هر فرد ​​150 بار در روز به تلفن خود نگاه می کند، در حالی که بیش از نیمی از جمعیت، کمتر از پنج بار در روز ایمیل خود را چک می کنند. اکنون بازاریابی پیامکی نیز به همان اندازه که صفحات (page) فیس بوک تا سال 2012 متوقف نمیشدتا آمار به 85 درصدی از طرفداران خود رسید از (سیاست کثیف) با شعار درهای بسته باز نمیشوند مگر اینکه پول تغییرات ایجاد کندوارد عمل شد. این تغییر در سیاست به این معنی بود که حتی طرفدارانی که به منظور دریافت اطلاعات در مورد یک کسب و کار از طریق دکمه «دنبال کردن» انتخاب شده بودند دیگر پیامهای خود را در خبرخوان خود مشاهده نکردند. هر کسی به این تغییر مهم توجه نکرده است، و کسب و کارها ،شرکتها وموسسات همچنان به دنبال کمپین های رسانه ای بی ثمر هستند که فیس بوک را در مرکز قرار می دهد.

توییتر کمتر از فیس بوک سودمند است80 درصد از تویت های بازاریابی تجاری بیشتر توسط افرادی که بیشترین میزان اسپم را دارند، به حساب کلیک شده است. حذف غیر هدفمند لیست های مشتریان بالقوه از بین بردن منابع است. این پیام به سادگی تنظیم شده است مانند یک تعطیلات تجاری در اواخرهفته است که ناخودآگاه توسط میزبان همه چیز خراب شود.

پس چه چیزی در مورد پیام کوتاه است که برای مشاغل وکسب وکارهای کوچک مناسب ومفید است؟ اکثر مردم در مورد باز کردن پیامک متعهد هستند، بخشی از این که شرکت های بازاریابی به شدت درگیر استفاده از سامانه پیامک پیام رسون که دارای خصوصیات ویژکیهای منحصر به فردی است. مخاطب بعد از دریافت پیامک حساس وکنجکاو است که پیامک متنی از طرف چه کسی است . صنایع و شرکتهای بزرگ با استفاده ازاپراتور تبلیغات صوتی ، پیامک صوتی ، تبلیغات صوتی و نمایندگی پیامک رو به جلو میروند، مراقب اطمینان از سیاست های انتخاب شده اند که به مصرف کنندگان احترام می گذارند و پیرو خواسته آنهاست.

اگر قصد دارید شغل ،درآمد وکسب وکارخود راارتقا دهید و برند خود را مشهور کنید همین حالا با ما تماس بگیرید

*به راحتی و در کمترین زمان پنل پیامک خود را ایجاد کنید*

برای ارزش دهی به کاربران خود وجود یک راه ارتباطی سریع ، آسان و کم هزینه لازم و ضروری است. ما برترین ها را در بستری امن برایتان فراهم آورده ایم تا در هر لحظه از شبانه روز و بدون وقفه به آن دسترسی داشته باشید.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

071373325725**09164900129

[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 28 آبان 1397 ] [ 23:52 ] [ smsreson ]

[ ]

استفاده اپلیکیشن ها ممنوع!!!!

استفاده اپلیکیشن ها ممنوع!!!!

متن از پنل اس ام اس شیراز

یکی از برنامه های سال جدید خود را برای صرف زمان بیشتری با دوستان و خانواده بگذارید و زمان کمتری برای اتلاف وقت با تلفن همراه بگذارید؟ شاید شما به دنبال محدود کردن زمان استفاده از تلفن همراه هستید درحالی که در میز شام با خانواده هستید؟ باور کنید یا نه، در واقع یک برنامه برای آن وجود دارد.

پنل پیامک نمایندگی پیامک نمایندگی پنل پیامک

در ابتدا لحظه حالا به عنوان یک ابزار " کاربردی وبا طراحی عالی " برای هر کسی که مایل به کم کردن زمان صرف تماشای صفحه نمایش تلفن همراه خود بود، راه اندازی شد. طراحی شده توسط کوین Holesh توسعه،Momen لحاظ می کند ،و تنظیم محدودیت استفاده روزانه گوشی های هوشمند است، و در پس زمینه گوشی خود اجرا می شود. این باعث می شود هنگامی که زمان استفاده مشخص شده از حد مجاز فراترنرود.

در حال حاضر به عنوان یک «برنامه خانواده» ترویج می شود، لحظه حالابه اعضای خانواده اجازه می دهد تا هر روز از تلفن های خود استفاده کنند و جلسات زمانبندی بدون «صفحه نمایش» را ایجاد کنند که اگر کسی تلفن خود را انتخاب کند شروع به سروصدا و هشداربلند میکند.

Holeshیادداشت می کند که اکثر مردم دست کم تا 50 درصد از زمان خود را با تلفن های هوشمند خود به بطالت میگذرانند. "اعتیاد" به دستگاه موبایل به توسعه دهنده برنامه کمک کرد، او روابط واقعی برداشت زمان صرف شده در دنیای دیجیتال و مداخله با دنیای واقعی را پیداکرد.

پنل اس ام اس تبلیغات صوتی پیامک صوتی اپراتور تبلیغات صوتی

برنامه های مشابه پس از راه اندازی در لحظه نشان می دهد که چگونه اغلب کاربران هر روز تلفن های خود را بررسی می کنند.

خالق برنامه همچنین اشاره کرد که پدر و مادر به از او تشکر کردند، به عنوان لحظه حالا به طور قابل توجهی به مدیریت زمان صفحه نمایش فرزندانشان کمک کرد. این باعث شد Holesh برای ایجاد لحظه حالا و محدود کردن زمان صفحه نمایش به یک فعالیت خانوادگی تبدیل شود.

پس از آن، مخاطبین می توانند الگوهای روزانه را از اعضای خانواده را مشاهده کرده و حالت "زمان شام خانواده" را پیکربندی کنند - بلوک یک ساعته که کاربران را تشویق می کند تا تلفن های خود را در حالی که در جدول قرار می گیرند، پایین بیاورد. اگر اعضای خانواده قانون "تلفن پایین" را شکستن، هشدار بلند آنقدر به ایجاد سروصدا ادامه میدهد تا شخص تلفن همراه خود را کنار بگذارد.

هشدارهای برنامه به طرز شگفت انگیزی از بیش از یک میلیون نسخه تاکنون منتشر شده است و شامل صدای زنگ، رعد و برق، ساعت زنگدار و ساعت زنگدار و «بلندترین صدای مزاحم در جهان» از کمدی کلاسیک

خنگ وخنگ تر است.

پنل اس ام اس صوتی اپراتور پیامرسان صوتی اس ام اس صوتی پنل نمایندگی

به جای تنبیه فرزندان با یک قانون "بدون تلفن"، این برنامه زمان شام خانواده را ایجاد می کند که هر عضو می تواند در هر زمان اجرا کند. لحظه حالا به عنوان یک ابزار بسیار مفید در کاهش زمان استفاده از تلفن همراه در خانه است و می تواند درایجاد رابطه با اعضا خانواده بسیار مفید باشد.

شرکت تک رایان سپهر خاور میانه

برچسب ها: پنل اس ام اس , پنل پیامک , پیامک صوتی ,

[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 27 آبان 1397 ] [ 11:51 ] [ smsreson ]

[ ]

ما توانستیم ؛ ساخت بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در ایران

ما توانستیم ؛ ساخت بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در ایران

نه‌تنها مصداق بارز "ما می‌توانیم" را به‌نمایش گذاشتیم بلکه بهتر است بگوییم "ما توانستیم". ما با تکیه بر توان داخلی و بدون اعلام نیاز به متخصصان خارجی توانستیم بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان را در ایران بسازیم.

پروژه ملی پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس این روزها یکی از فعال‌ترین پروژه‌های عمرانی و زیرساختی کشور است، پروژه‌ای که پس از گذر از فراز و نشیب‌های بسیار در 11 سال اخیر، این روزها در حال ثمردهی و درآمدزایی است.

با محمد علی دادور، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس در خصوص فراز و نشیب‌های این پروژه ملی به گفت‌وگو نشسته‌ایم. آنچه در ادامه آمده، مشروح این گفت‌وگو است.

احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس طی 11 سال گذشته بارها با رکود مواجه شده بود، علل بروز این رکوردها و عوامل رفع آنها چه بود؟

دادور: اگر منظور از رکود، متوقف شدن پروژه است، این‌طور نیست، بلکه این پروژه دچار روزمرگی شده بود و شاهد این بودیم که در مقاطع مختلف، کار با وقفه و کُندی بسیار انجام می‌شد. بارها تلاش شد تا کارهای لازم برای تسریع در اجرای پروژه انجام شود که تلاش‌های صورت‌گرفته، ناکامی‌ها و موفقیت‌های نسبی به‌همراه داشت. اما به‌لطف خدا و با تلاش مضاعف توانستیم از سال 93 که در این مجموعه حضور دارم، هدفمند در جهت راه‌اندازی پروژه حرکت کنیم و هرچه گذشت، بر سرعت پیشرفت کار افزوده شد.

چه‌اقدام متمایزی برای تسریع در اجرای پروژه انجام شد؟

دادور: ما با جهت‌دهی در بخش‌های مختلف پروژه، تکمیل فازهای طرح خودکفایی بنزین را شروع کردیم. البته در همان ابتدا فازبندی نکردیم، بلکه بر مبنای این برنامه‌ریزی کردیم که یک پالایشگاه به چه مواردی نیاز دارد؛ که در وهله اول بحث ایمنی پالایشگاه مطرح شد، ازاین‌رو شروع به راه‌اندازی ملزومات کردیم و سیستم‌های آب آتش‌نشانی را تأمین کرده و جهت‌دار و در راستای راه‌اندازی ملزومات ایمنی در بخش‌های مختلف پالایشگاه اقدام کردیم. در جایی که میزان حجم میعانات گازی بالا است و قرار است اقدامات مختلف به‌روی این مواد اشتعال‌زا صورت گیرد، باید حتماً آب وجود داشته باشد؛ ازاین‌رو به‌عنوان اولین اقدام، سیستم آتش‌نشانی را فعال کردیم.

برای راه‌اندازی یک پالایشگاه، ورودی خوراک، گاز، سوخت، آب، برق، بخار و ... همه باید آماده باشد. راه‌اندازی همه موارد، پله‌پله و گام‌به‌گام بررسی و برنامه‌ریزی شد. البته کار با موانعی هم روبه‌رو شد که با هماهنگی و تعامل خوب مجموعه پالایش و پخش توانستیم موانع را برطرف کنیم و از مهرماه سال 96 که به پروژه بازگشتیم، شاهد جهشی در اجرای کار برای تکمیل فاز نخست و تسریع در احداث و تکمیل فازهای 2 و 3 بودیم.

* بنزین یورو5 ایرانی باکیفیت‌تر از بنزین یورو5 اروپایی

کیفیت سوخت تولیدی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در مقایسه با تولیدات روز جهان چگونه است؟

دادور: بنزین یورو5 که در این پالایشگاه تولید می‌شود از نظر آلایندگی زیست‌محیطی نزدیک به 40 درصد از استاندارد یورو5 جهانی بالاتر است. بنزنی که در بنزین باید زیر یک درصد باشد، در حال حاضر بین 0.5 تا 0.7 درصد است. آروماتیک در شرایط استاندارد باید 35 باشد اما در حال حاضر در بنزین تولیدی پالایشگاه خلیج فارس بین 29.5 تا 31.5 است. همچنین میزان گوگرد استاندارد در بنزین باید کمتر از 10 پی.پی.ام. باشد اما در حال حاضر کمتر از 1 پی.پی.ام. است. در گازوئیل هم در زمینه میزان گوگرد موجود در سوخت، به کمتر از 50 پی.پی.ام. رسیده‌ایم که برنامه‌ریزی کرده‌ایم به کمتر از 10 پی.پی.ام. نیز برسیم که موفقیتی کم‌نظیر در تولید گازوئیل باکیفیت است.

* اعتماد به نیروی متخصص و توان داخلی؛ راز موفقیت ستاره خودکفایی بنزین

این مقدار از موفقیت در تولید سوخت باکیفیت و احداث یک پالایشگاه در مقیاس بسیار بزرگ با کمک نیروهای متخصص خارجی صورت گرفت؟

دادور: به هیچ وجه، تماماً این پروژه با تکیه بر توان داخلی و استفاده از توانمندی متخصصان ایرانی به‌ثمر نشست، حتی در موارد متعددی، شرکت‌های خارجی از فروش محصول و در اختیار گذاشتن دانش فنی خود به ما امتناع کردند. یکی از اساسی‌ترین نمونه‌های این مسئله، کاتالیستی بود که برای تولید بنزین در فاز نخست به آن نیاز داشتیم. شرکت‌های خارجی صاحب دانش از فروش این محصول به ما خودداری کردند و در شرایطی که اصلاً فکر نمی‌کردند متخصصان ایرانی بتوانند به دانش طراحی و ساخت این کاتالیست دست یابند، ما با استفاده از توان و دانش داخلی، اقدام به تولید این کاتالیست کردیم. هم‌اکنون نیز با کاتالیست ایرانی فرآورده‌ها را تولید می‌کنیم و این برای کشور بسیار باارزش است.

نمونه دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، سیستم کنترل پالایشگاه است که در آن حتی یک نفر نیروی خارجی وجود ندارد. با وجود اینکه این سیستم کنترل برای شرکت هانیول آمریکا است، اما برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن، حتی یک نفر نیروی خارجی وجود ندارد. سال 95 می‌خواستند نیرو از ایتالیا بیاورند که من قبول نکردم و اعلام کردیم که با توان داخلی این سیستم را مونتاژ، مطابقت‌دهی و راه‌اندازی می‌کنیم و موفق به این کار هم شدیم. حتی برخی ماه‌ها بوده است که حدود 150 هزار اینج‌متر REINSTATE داشتیم. این میزان بسیار دشوار است و در هیچ پروژه‌ای چنین رکودی نبوده است.

در زمان تحریم برای برخی قطعه‌ها تحریم بودیم، مانند قطعه‌ای در «آبگیر دریا». در زمان گذشته آن فیلتر را از انگلیس وارد می‌کردند، اما بعد از تحریم، شرکت‌های داخلی آن قطعه را ساختند و نصب کردند و در حال حاضر در حال سرویس‌دهی است.

از سوی دیگر با هیچ سازنده داخلی و خارجی شوخی نداریم. سازنده داخلی یا خارجی نماینده خود را نفرستد همه نیروها بسیج می‌شوند و شروع به راه‌اندازی می‌کنند، یعنی به یک خودباوری رسیده‌ایم. یکی از شاخص‌های موفقیت این پالایشگاه، اعتماد به نیروی متخصص و توان داخلی است.

در گذشته ریسکی بین مسئولان وجود نداشت و تصور می‌کردند که حتماً باید خارجی‌ها بیایند و این کار را انجام دهند. خودمان، خودمان را باور کردیم. توانستیم ریسک را بپذیریم و اقداماتی انجام دهیم. من منکر آسیب‌ها نمی‌شوم اما توانستیم که به خودکفایی برسیم.

* ساخت بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان توسط متخصصان ایرانی

پس به‌معنای واقعی کلمه "ما می‌توانیم" را در این پروژه به‌نمایش گذاشتید؟

دادور: من می‌گویم نه‌تنها مصداق بارز "ما می‌توانیم" را به‌نمایش گذاشتیم بلکه بهتر است بگوییم "ما توانستیم". ما با تکیه بر توان داخلی و بدون اعلام نیاز به متخصصان خارجی توانستیم بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان را در ایران بسازیم، پروژه‌ای که از نظر عایدات اقتصادی و دستاوردهای استراتژیک برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

بهره‌برداری کامل از پروژه تا انتهای 97 برنامه‌ریزی شده؟

دادور: نه، در آخرین تعدیل‌های صورت‌گرفته در برنامه‌ها، برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا نیمه 97 بهره‌برداری کامل از پروژه صورت گیرد.

6 ماه پیش بهره‌برداری کامل از پروژه تا انتهای 97 در برنامه بود؟

دادور: مرتب تلاش می‌کنیم با بهینه‌سازی برنامه‌ها و افزایش تلاش‌ها، زمان را کمتر و کمتر کنیم. باز هم برنامه را بهینه کردیم و سعی می‌کنیم تا نیمه 97 بهره‌برداری کامل را داشته باشیم و 36 میلیون لیتر بنزین، 14 میلیون لیتر گازوئیل، نزدیک به 2 میلیون لیتر گاز مایع و حدود 3 میلیون لیتر نفت سفید را به سبد سوخت کشور اضافه کنیم.

* ورود ایران به جمع صادرکنندگان بنزین با تکیه بر توان داخلی

تمام تولید بنزین و گازوئیل یورو5 خواهد بود؟

دادور: نه‌تنها بنزین و گازوئیل، بلکه تمام فرآورده‌های تولیدی پالایشگاه یورو5 خواهد بود.

ایران با تکیه بر پالایشگاه ستاره خلیج فارس به صادرکننده بنزین تبدیل می‌شود؟

دادور: بله، اینجا جا دارد از آقای مهندس صادق‌آبادی تشکر کنیم. ایشان نه‌تنها برای پالایشگاه ستاره خلیج فارس بلکه برای تمامی پالایشگاه‌های کشور بسیار تلاش کردند و نتیجه این تلاش‌ها و پایش‌های مستمر این شد که اکنون نیازی به واردات بنزین نداریم و به خودکفایی رسیده‌ایم، ازاین‌رو می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌های لازم در این بخش، به‌زودی صادرات بنزین را نیز داشته باشیم.

* در میدان عمل همه یک‌رنگ و یک‌خانواده بودند.

در خصوص نقش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در این پروژه بفرمایید. پیوند و همگرایی این قرارگاه سازندگی با مدیران دولتی چگونه بود؟

دادور: در جریان توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس، رابطه خوبی با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به‌عنوان پیمانکار مادر برقرار شد و اراده خوبی ما در قرارگاه برای اجرا و اتمام پروژه‌ها دیدیم. ما به‌عنوان کارفرما با پیمانکار مادر و پیمانکار جزء، یک اتفاق نظر و یک تعامل نزدیک داشتیم و هر روز درگیر این ماجرا بودیم. فرمانده محترم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به‌شدت پشت ماجرا بود و تمام امکانات بسیج شدند. مهندس داوودی از شرکت پیمانکار آبادراهان همواره پای کار بود. آقای دوستی از قرارگاه و آقایان نجفی و چوبدار از آبادراهان حضور داشتند. خط‌کش‌ها برداشته شد. در واقع برای به‌ثمر نشستن پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس اینجا در میدان عمل همه یک‌رنگ و یک‌خانواده بودند. همه در هر بخش از جان و دل تلاش کردند و هیچ فرقی بین نیروی پیمانکار مادر با نیروی پیمانکار جزء یا نیروی کارفرما نبود، همه در پروژه همدل بودند. این‌چنین همدلی و یک‌رنگی و تعامل نتیجه‌بخش بود و شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه بزرگ و پیچیده ستاره خلیج فارس هستیم. در سایه همین تلاش و همدلی، بهره‌برداری از فاز دوم پالایشگاه که قرار بود تا مرداد ماه 97 محقق شود، اکنون محقق شده است.

با گشایش پرونده ویژه‌ای با عنوان "خودکفایی در تولید بنزین" در چهلمین سال انقلاب اسلامی در تلاش است تا ابعاد مختلف این دستاورد مهم ملی را که در سایه تلاش فرزندان متخصص این مرز و بوم و تکیه بر توان داخلی محقق شده، بررسی و منتشر کند.

[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 26 آبان 1397 ] [ 19:18 ] [ smsreson ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]